update

Lugn dag idag.

Var ute igår, himla trevlig kväll faktiskt! Linnsan var mitt ragg och sov hos mig :D
Vaknade och stack ner till stan för att möta upp Tess på en fika. Blev ett litet, litet fik på Vasagatan. Så där satt vi i solen och gottade oss!
Mötte en gammal gymnasieklasskompis, han har tidigare varit i en del trubbel och vi har haft en del arga konversationer sins emellan, men idag när jag såg honom blev jag så glad! Han har tagit sig i kragen!!! Så himla roligt!!

Nu har jag i alla fall städat och känner mig duktig!

Dags att ta sig en dusch!!

Ha det så bra så länge :)


Take it easy, i know i will!

// Hanna


Kommentarer
Postat av: (L)

Jadu du det är inte ofta någon lyckas få hem mig mitt i natten men du lyckades och de är jag glad för ;)p.s min pojke har lyckats några gånger oxå. d.s

2008-05-04 @ 13:18:35
Postat av: Therese

Jag väntar på att bli ditt Hemsläp ;)

2008-05-05 @ 17:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0