Same, same but different

Som vanligt så blev det desperate housewifes... Oh my god va spännande!! Jag vill ju bara ladda ned alla avsnitt, men jag skulle aldrig få för mig att göra detta(mm, eller hur!??!) för det är ju faktiskt olagligt!!!
Det var en man nu i dagarna som åkte fast för fildelning, typ samma sak fast raka motsatsen. Det jag vill ha sagt med detta kan tyckas vara otydligt och det är det också.
Whatever!


Nu sitter jag i lillasysters säng och det är dags att sova, är sjukt trött!

Imorgon blir det utgång... dock inte den typen jag tycker mycket om utan utgång med tio snoriga femåringar. Jippeeeee!


Yeah yeah, har inte så mycket vettigt att säga så nu får det vara nog, får hoppas att morgondagen blir mer händelserik!



Try to be quiet when you don´t have anything to say, i know i will! (önska mig lycka till med det!!)


//Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0