Restylane...nej tack!

Tycker att det kan vara väldigt snyggt med fylliga läppar dock inte som Angelina Jolie. Det är lite too much för min smak men typ läppar a´la Carolina Gynning. Hon har liksom lagom stora!! Och jag vet att Angelinas sägs vara äkta och Carolinas inte men det spelar ingen roll punkt slut

image3

Mange tipsade mig idag (eller det var snarare en tjej på hans jobb som hade det) om ett litet kitt som gör att läpparna fylls ut med 20%. Och Nej det är inte ett sådant värdelöst läppglans som man kan köpa på Kicks!
Dett kitt kan man köpa på www.eleven.se kostar runt 500kr med frakt... toppen!
Tror nästan att det ska bli mitt nästa fynd(?).
Jag vet att jag har köpstopp... men åter igen så råkar jag nog bryta mot det...Sorry!

image4

ps. Det är inte injektion... alltså sprutor... bara "vanligt" läppglans....Typ.



Be a shopaholic, i know i'am

//Hanna

Kommentarer
Postat av: caroline

Ja, det låter ju som ett fynd! Ett "typ" läppglans för femhundra spänn...

Ett annat tips...fånga getingar, tryck in gadden i läppen o jag löööövar du har fetare läppar!

2008-05-06 @ 10:22:33
URL: http://kommenteramera.blogg.se
Postat av: (L)

fan va nice! det e ju lätt värt att testa!

2008-05-06 @ 22:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0