Late update

Utekvällen igår blev toppen!!
Var hemma vid 4, gick och la mig och tjoohoo vilken hellikopterfylla det blev, jag somnade vid halv 5..sittandes i sängen. Vaknade klockan 8...sittandes med nackspärr. Men som tur var så kunde jag glädjas av att jag fick fortsätta sova i en timma?!?!
Gick upp kl 9 och var fortfarande full. Inte okej!

Men till jobbet bar det av och det var som vanligt kul!

Nu har 80-tals showen varit, och man kan lugna ner sig lite.
Imorgon blir det torgfest.. hopptorn, ansiktsmålning, veteranbilar..you name it.
MEN
sedan så är det dags att åka in och göra stan osäker!!!
DET
är något att se fram emot!!


Bedtime.

Puss och godnatt!

//Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0