INTE okej!!!!

Denna dagen alltså... helt fel.

Jag tror att denna dagen har varit något av det värsta jag varit med om, ingenting har gått som jag vill!!!!!

Dagen börjar med feber... men jag kan inte inte vara hemma för det är sjukt mycket som måste göras på jobbet.

Jag sätter mig vid datorn på jobbet och upptäcker att jag inte kommer in på nätverket, detta resulterar i att jag inte kommer åt min mail, bilder jag ska ha osv. Irritationsnivån stiger lite..

När jag väl får tag i vaktmästaren och han kommer så funkar det helt jäkla plötsligt... nivån stiger ytterligare lite..

Jag sätter igång med det första powerpointarbetet, men då kan jag inte infoga bilderna för dom är tydligen för stora. Så jag får öppna varje bild i paint och spara dom så dom blir mindre(detta kanske skulle vara okej om det rörde sig om 3 bilder, men nu snackar vi 100 bilder)... nivån sträcker sig mot skyarna..

Det första arbetet är tillslut färdigt men då kan jag inte sätta på automatisktbildspel.... nivån börjar nå toppen

Sedan är det dags för lunch, jag ska klämma ut lite citronjuice ur citronen, men istället för att pricka avocadon så prickar juicen mitt högra öga... aaarhhhhhh

Går in på kontoret för att lugna ner mig, tar med mig ett vattenglas tillbaka till köket..spiller på mitt collegeblock där jag skrivit med bläck... nu ser jag inte vad jag skrivit längre...

Vad i he***te har jag gjort för att förtjäna en dag som denna??


Det positiva är att det kan inte bli mycket värre än såhär... dvs. morgondagen kommer med all säkerhet att vara bättre än denna dag!

//Hanna

Kommentarer
Postat av: (L)

även om jag tycker synd om dig kan jag inte låta bli att känna lite glädje då det vissar sig att det inte bara är mina dagar som går åt skogen utan även dina =P love

2008-05-14 @ 09:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0