Hell yeah, it was a good one!

Hallå!
Hoppas att alla mår bra efter gårdagens bravader! Jag mår förvånansvärt bra faktiskt.. trodde igår på väg hem "detta bådar inte gott för morgondagen" Men tjoohooo, det gjorde det visst!

Linnsan rinde och väckte mig för ett litet tag sedan, vilket var bra med tanke på att jag antagligen skulle kunnat sova hela dagen annars.
Men i vilket fall så ska hon kolla lite film med dennso och sedan så ska vi ta en fika nere i stan, ska bli sjukt mys och intressant.. och nu tänker ni..;
 "sa hon intressant...?!?!..hmmm...va?!?....varför ska det bli intressant....?!?!..hmmmm?!?"
Jo det ska jag berätta för er, trots att vi var på samma ställe hela kvällen så betyder det inte att
jag vet vad hon gjorde....! och inte vad jag själv gjorde heller för den delen.
Det ska bli intressant att höra idag!!

Måste nog fuska lite idag också... Jag har hittat en jätte-jätte-jättefin skjorta, vit/blå-randig. Jag måste ha den!
Fanns dock bara en kvar i min storlek igår, så den kan vara slut. Och det är okej för då sparar jag lite pengar. Fast det finns dock en likadan affär en bit bort....kan ju alltid tilla en snabbis i den också...och om den inte finns där så har dom ju en hemsida där man kan beställa..
Yeah yeah, sanningen är den att jag kommer ha denna skjortan. Och det innom kort :)

Have a cosy one, i think i will!

//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0