Förmodligen....

...så har jag världens goaste systrar!

Just nu hade jag i henne i tankarna...

Antagligen så är hon en utav världens mest klurigaste, det finns inget hon inte har svar på eller kommenterar...
därav namnet på hennes blogg?!?

Hennes analyserande och kommenterande kan tas som stötande men då kan jag tala om att hon är den pipigaste av oss alla!!

Ni kanske har sett den reklamen om glass?!

I alla fall så handlar det om någon stentuff kille och en kattunge..tror jag...

Well, well

Syftet med det hela är i alla fall att förpackningen är ganska så hård men insidan är mjuk.

Hon kommeneterar och ifrågasätter en mest helatiden, men det är liksom inte något illa menat...
Det knasiga är bara att jag tror inte att hon fattar att man älskar henne så mycket som man verkligen gör.

Fattary?!?!



//Hanna

Kommentarer
Postat av: caroline

Uäh, jag blir helt knäsvag...

2008-05-20 @ 06:54:43
URL: http://kommenteramera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0