FjOrTiZzZzZ

Ibland kan man bli så arg att man har lust att döda någon. Om man är trött blir man ännu argare. Och om man inte ätir blir man väldigt-väldigt arg.

Just nu är jag allt detta.

Är hemma hos min älskade mor och hälsar på lite.. ska bli bortskämd men god mat!!
Det är tyvärr inte bara min mor som bor här utan en liten lillasyster också. Igår var denna lillasystern världens sötaste men just precis nu så hoppar hennes hormoner runt i hela kroppen och hon är allt mindre söt.
Mitt humör kan variera, men dock inte var var annan minut.

Nu ska jag möta mamma och handla lite..
Får ta 10 djupa andetag så KANSKE jag kan prata med den lilla ungen som ligger och gnäller på altanen sedan.

Try to stay calm, i know it´s hard!

//Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0