Fitt får fajt!

Idag har det varit en underbar dag! Så himla härligt väder så man blir ju tokig!

Idag var det sista dagen jag jobbade i kyrkan denna veckan, skönt!
Imorgon blir det nya jobbet.. är taggad som vanligt! alltid kul!!!

Efter jobbet så blir det utgång, fun fun fun!
Då blir det till att inviga min AA-(American Apparel)klänning. Köpte den för flera veckor sedan men har glömt att jag har den... så imorgon smäller det!

image6
Den är mer urringad i ryggen...kanske Hur snyggt som helst!!!

Sedan så shoppade jag även en väldigt söt bikini...

image7

Båda sakerna är från www.nelly.se

Dom har gjort om sin hemsida nu så jag blir helt förvirrad när jag surfar runt... men vad gör väl det när det finns så mycket fint?!?!
Nothing can stop me!!


Have a cute one, i know i will!

//Hanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

silken party pingla du kommer att vara i den söta klänningen! Du får hälsa party nissarna och snälla HANNA festa för mig med! =)

2008-05-09 @ 09:18:48
URL: http://ingetlrallt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0