Can you feel it?

Igår var en fabulös dag!! :)

Hela dagen började med att vi hade mässa inne i kyrkan, kort och innehållsrik. Sedan så fick vi frukost!!
Helt underbar var den, Vivie som står i köket här i kyrkan hade fixat en dunderfrukost åt oss!
Röror av olika slag, ostar, olika sorters skinkor, melon, vindruvor, apelsin,kiwi, massa olika sorters müssli och flakes, massa olika slags bröd, juice... you name it.

Så dagen startade väldigt bra!
Sedan så blev det till att gå ut en runda med barnen.. helt okej det också, dom underhöll sig själva och jag satt och snacka karriär och kärleksliv med extrafröken Stina!

Var tvungen att sticka in till Kungsbacka på lite ärenden igår också och då passade jag på att köpa en ny mobil :)


Och till råga på allt.. när jag kommer hem sitter två av mina älsklingsbruttor på altanen!

I bland få får man påfyllning av allt.....

//Hanna


Kommentarer
Postat av: caroline

Oh, har ni byggt altan?! :)

2008-05-15 @ 10:25:34
URL: http://kommenteramera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0