Tänk efter...

Jag vet inte vad som händer just nu.
Allt är kaos liksom...
Men ni ska veta att ena stunden så är jag helnöjd med kaos... och andra stunden så känns det bara jobbigt.
Tidigare har jag haft allt på det klara, typ att jag ska börja plugga till hösten, jag ska ha i alla fall  ett barn innan jag fyller 25, jag ska bo en villa and so on...
Men frågan är hur det egentligen kommer att bli och vad jag egentligen Vill.
Kanske är det mest bekväma att jobba på ICA, ha en svenssonlön, ett par kids, en volvo, en villa och vovve... Antagligen kan man leva ett bra liv så också..
Men ska man verkligen nöja sig så lätt när det finns så mycket att hämta?!
Det gäller i och för sig allt... ska man nöja sig?
Eller har det kanske inte ens med att nöja sig att göra...
Gräset är alltid grönare på andra sidan... eller vad är det man brukar  säga??

Men då är egentligen frågan;
Ska man tycka att halvtorrt gräs är okej och blunda för det gröna och saftiga eller ska man helatiden vara på jakt efter det absolut grönaste gräset?



//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0