Fru Ågren.

Har inte updaterat på ett jäkla tag, men bloggen har flyttats och jag har inte kommit in bla bla...
Nog om det.


Igår alltså....fy fan.
Jag dricker inte sprit, möjligen lite drinkar på krogen men jag går inte och köper mig en flaska... Förutom igår då.
Jag lyckades dricka hela, själv... inte okej.
Linnsan sa att hon försökt få mig att inte dricka mer med då hade jag kontrat(!?!?) och sagt att jag inte hörde vad hon sa för jag satt i en bil... I EN BIL?? tänker jag nu... har jag åkt bil?!?! oh no.
Sedan vaknade jag i min mammas säng, med sinnessjukt ont i ryggen. Och då är frågan.. har jag åkt buss till kullavik eller har jag åkt taxi?! Spännande.... durrududysh.. svaret är taxi. 328kr fattigare.
Fan jag har verkligen inte råd med sådana utsvävningar,
och om jag nu ska lyxa till det så vill jag faktiskt komma ihåg det.
Usch. Drägg.

MEN

idag är det en ny dag.


Puss på er!

//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0