Vill man så måste man!

Denna kväll blev inte rikitgt som jag trodde att den skulle bli.. MEN ack så mycket bättre!!
Trodde att jag skulle sitta hemma i min ensamhet och kolla på mina kära desperata hemmafruar.. men nu sitter jag i Linnsans vardagsrum med alla mina tjejer!!!! Weeeehooo!

Nu är jag glad!!
Nog om det.


Har som vissa vet shoppat sönder på senaste, så nu har jag köpstopp. Funkar bra..verkligen!!
Idag gick jag runt i stan med storasystern, hon shoppade loss. Jag blev så inspererad (och så vitt jag vet så ska man ta vara på de "insperationer man får) att shoppa lite jag med :)
Det blev en vääääldigt söt klänning, en BH och strumpor.

Då kan man ju självklart ifrågasätta min självdiciplin... men då kan jag till mitt försvar säga att;
klänningen fick jag faktiskt och BH:n var nödvändig och jag hade inga rena strumpor hemma!
Punkt slut.

Det var allt.

Dags att fokusera lite på mina fruar.

Have a good one, i know i will!

//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0