"Somliga straffar Gud..."dagen efter

Denna dag har jag mått så sjukt jäkla dåligt att jag inte vetat vart jag ska ta vägen!
MEN
Igår så mådde jag så sjukt jäkla bra och hade riktigt roligt...

Gårdagen började på kontoret på nya jobbet, sinnessjuk förfest! Kanske var Hur kul som helst!
Grundade med en flaska vin och cider och sedan var det dags att göra stan osäker!
Vi stack till Berså och där blev det en massa dans och än mer drinkar... När klockan började närma sig 2 så var det på tiden att jag började dricka vatten och så blev det. Jag ville ju liksom inte må dåligt dagen efter... 
Synd att inte min kropp förstod att vattnet jag druckit skulle ta bort "hangovern"

Fy fasen. Har varit helt utslagen idag. Aldrig mer säger jag bara!
Detta kommer jag hålla fast vid!
(i alla fall tills på onsdag då det är dags igen!!!)

Nu är klockan 22.04 och man kan lägga sig med gott samvete.

Sov gott!

xoxo

//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0