Silverfiskar eller inte...det är frågan!

Jag blir GALEN!

Jag brukar stå för städningen för jag gillar när det är rent och fint, M tycker att det är härligt med gamla snusar intorkat på datorbordet, disk som luktar mögel och smutsiga strumpor på golvet... I alla fall. Jag brukar då som sagt städa, men denna veckan sa jag till M att nu är det faktiskt din tur. Han sa okej utan protest. (wow).

Städade han i måndags? -Nej I tisdags? -Nej I onsdags? -Nej  I torsdags? -Nej I fredags? -Nej i Lördags då? -Nej Idag, söndag då? -Ja!
Idag kl 16.00 bestämmer han sig för att städa.
Tror ni att han tänker göra det ordentligt? -Nej.
Han dammar av med en trasa enbart sköljd i vatten, han river ner en ljusstake och en porslingsko (den är väldigt speciell okej!) PANG, rätt ner i golvet.  Det var ju självaste F********N. Hur svårt kan det vara?
Nu kom han precis och sa att han var klar.. okej tänker jag...
Antagligen så har badrummet till slut lärt sig att städa sig själv!! (Som vi har övat på detta! phuu, finally!)
Gött, då slipper jag det till nästa gång jag ska städa!

Är så..absolut inte glad just nu.

Jag ger upp.

Ha en "ren" söndag.

//Hanna

Kommentarer
Postat av: caroline

Då, när du brukar städa, då råkar du inte ha hittat ett vitt linne som du undrar vems det är?! Det kan vara mitt...

2008-04-27 @ 17:50:26
URL: http://kommenteramera.blogg.se
Postat av: Jag

Nope... det har jag icke... vet du att det ska finnas här?

2008-04-27 @ 20:17:06
URL: http://hannalandin.blogg.se
Postat av: (L)

Kan inte ha varit lätt för dig att inte ens städa lite på en hel veckan!!! PUSS

2008-04-28 @ 11:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0