Restart...


Jag har för ett par veckor sedan beställt ett pilateskitt bestående av, underlagsmatta, Dvd-workout och en pilatesring ( en grej som ger extra motstånd i övningarna). 
                                                image1

Idag hämtade jag detta kitt och har just precis nu haft min första workout!! Och jag måste säga att den funkade faktiskt, eller ja.. jag vet ju inte hur resultatet blir men jag kände faktiskt hur musklera jobbade, och då blir man mer motiverad att träna igen (wow).
Ojojoj, nu är jag biff! 

Hur mycket man än kände att musklera jobbade så ska det ändå bli kul att se hur detta slutar. jag kan tänka mig att mitt pilateskitt kommer att sluta under soffan och mina muskler kommer att vara lika svaga som ett spädbarns.

Har faktiskt varit nyttig idag! Eller njaa, det kanske inte riktigt stämmer men jag hoppade i alla fall över kladdkakan som Fia och Tessa sitter och smaskar på!


Keep up the good work!

// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0