Puls av den bästa!

Har varit nere i stan hela dagen idag... sjukt mysigt!
Det är ju valborg idag och chalmeristerna är tokiga och man mår så bra av att bara titta på dom!

Det var annski och lindski och jag då förstås som rännde runt... annski shoppade.. lindski shoppade och jag hade KÖPSTOPP :( fan alltså, det är inte min grej att inte få shoppa!!! Men idag har jag i alla fall varit duktig, inhandla enbart klämmor!
Jag är stenhård på regler..eller?!!!

Nu är jag i alla fall hemma och chillar lite innan det bär ner till stan igen.
Brevid mig har jag en gott glas vin!! Mumma!

Nu är det stax dags att fixa till sig lite... är sjukt taggad inför kvällen!

Have a really good one, I´m sure i will!

//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0