Hakuna Matata!!!

Oh herre min gud vad solen är trevlig!!

Jag har idag varit på jobbet... i kyrkan. Jag har ju fått ett nytt jobb nu så jobbet i kyrkan känns lite segt, jag älskar dom som jobbar där men på något sätt så har jag liksom börjat avsluta. Det hatar jag. Det är inte likt mig att inte ge 100% i det jag gett mig in på. Men det är bara 4 veckor kvar där nu, så jag får ta mig i kragen helt enkelt.

Men på fredag så blir det till att jobba på det nya jobbet och sedan blir det utgång!! Och det är aldrig fel!

Jag och Tessa åt på donken idag, känns mindre bra. Men jag ska säga till mitt försvar att jag faktiskt ville ha minimorötter istället för pommes, men det var inte okej enlig lilla moder therese(a) så jag fick kränga i mig pommes ändå.
 Attans!(?)

Ikväll blir det till att titta på dom desperata hemmafruarna!!!!!

Have a good one!

//Hanna

Kommentarer
Postat av: (L)

själv fick jag pyttipanna, du vet väl va jag tycker om den maträtten? Så du skall vara glad att du fick pommes! LOVE YOU

2008-04-22 @ 22:52:29
Postat av: Jag

Jag vet gumman att du inte är så himla glad i mat som du inte ser innehållet bra i... men det är bara att tugga och svälja! Hoppas att du är hemma ikväll för övrigt för jag ska befinna mig i K-vik inatt!

2008-04-23 @ 07:59:05
URL: http://www.hannalandin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0