güten morgen !! (?)

Hoppas att ni tycker om min tyskfras-improvisation!!

Idag lyckades jag hinna äta frukost! Great! Blev en grov smörgås och ett glas vatten... behöver kanske inte påminna er om att det är löning på fredag?!  Hos mig påminns man hela tiden. Man får bara ta en ruta papper när man går på toa, finns inget annat än vatten att dricka, mackor utan smör osv etc osv.
MEN
solen den lyser och jag är pigg och glad!

Nu bär det av till Kullavik. Ska ut i skogen med ungarna idag! tjoooohooooo!

Ha en underbart solig dag!
I know i will......


//Hanna


Kommentarer
Postat av: caroline

Exempelvis:
- du, jag har en ny och egen blogg nu...du kan få adressen!

- Åh tack! va bra. det vill jag gärna!

2008-04-23 @ 10:02:02
URL: http://kommenteramera.blogg.se
Postat av: (L)

visst är det underbart när man får snåla med allt =)

2008-04-23 @ 10:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0