Behandla andra som du själv.....

Tur-i-oturen det är ett ordspråk man faktiskt kan använda.

För ett par dagar sedan åkte jag buss. När jag åker buss så brukar jag glida ner i sätet och sätta upp knäna på sätet framför.. det är bekvämt! Mindre bekvämt är när personen bakom en gör samma sak..
Tänkte väldigt länge på att jag skulle säga till personen i fråga fall han skulle kunna sluta behandla mig som en "kickbag" och lägga av att sparka mig i ryggen...

...men innan jag gjorde detta så ville jag försäkra mig om att det inte var någon läskig som satt bakom mig så jag kikade bakåt, på ett väldigt smidigt sätt (är lite känd för att ha ett väl utvecklat spionsinne). Då känner jag lukten av en väldigt god parfym.. Van gils... Så jag ville inte säga till mera, satt istället och luktade. Tur för honom att han luktade gott. Annars så...


over and out.

//Hanna

Kommentarer
Postat av: (L)

hahah jag hade gjort samma sak.. luktar man som en gud blir man behandlad som en oxå ;)

2008-04-21 @ 10:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0